everyday

i die a little bit cause u dont seem to look at my instastory

to będzie wpis o niczym

blog peel co jakiś czas puszcza mi mejla, że stęsknił się za moimi notkami (notatkami?). średnio mu wierzę, ale mam problemy z zaufaniem od dłuższego czasu. nie wiem o czym chciałam napisać. jak jechałam nawalona metrem, to jeszcze wiedziałam, mimo iż trochę już mi się…

Tak jak świnki w błotku…

…niektórzy ludzie lubią taplać się w gównie. I wcale nie chodzi mi o japońskie fascynacje tanim niemieckim szajsewideo klasy C. Na pewno znacie takich ludzi. Ba, na bank nie raz, w zupełnie niezrozumiały dla was sposób znaleźliście się w samym środku tego szamba. Jak jest…

here we go, here we go again

Stało się. Po prawie 3-letniej przerwie znów tu jestem. Spokojnie, nie będzie żadnego przełomu, testów kremów na hemoroidy, słit foć z żarciem, belfiech, fit przepisów itp. Nie będzie też górnolotnych, filozoficznych , natchnionych wynurzeń, bo – jak się domyślacie – nie zmądrzałam. Stare wpisy zostają,…

vitun idari

jak to sie dzieje, ze ja najprostszej rzeczy nie umiem rozegrac dobrze. juz z tego miejsca widze, ze to bedzie rownia pochyla w dol. stoje w bagnie mniej wiecej po kolana jak juz dojdzie do pachwin to wtedy juz nie ma przebacz. wiec? co zrobic?…

mow mi

emocjonalna masochistka.

(nie)wielki come back

kusiło mnie już od dłuższego czasu. standardowo najlepsze pomysły na słit nocie po kilku głębszych. słit pewnie nie będą, śmieszne też nie, a już na pewno nie wesołe. bo nie wiem czy wiesz, ale ja nie umiem się cieszyć, zawsze narzekam, jestem agresywna i kawał…

czas mi leci drogie dzieci

i nic. i zawsze to samo. niby wiele sie pozmienialo. a tak naprawde nic. wciaz to co w glowie pozostaje tam i nie jest realizowane. o co chodzi? a poza tym sie zgubilam. zgubillam sie gdzies po drodze. skad ten gorzki jad? kiedy to sie…

odcinek filozoficzno-egzystencjalny

on: takie zycie ja: z chuja on: to nie raj ja: raczej sraka on: tak ale dzieki Tobie nie czuje tego smrodu i teraz juz nie wiem czy dzialam jak bris czy ałst